dimecres, de juliol 25, 2007

empatía (trozos de alegría)



Según la Wikipedia:

Empatía (del griego εμπάθεια, que significa simpatizar, sentir en común) describe la capacidad de una persona de vivenciar la manera en que siente otra persona y de compartir sus sentimientos, lo cual puede llevar a una mejor comprensión de su comportamiento o de su forma de tomar decisiones. Es la habilidad para entender las necesidades, sentimientos y problemas de los demás, poniéndose en su lugar, y responder correctamente a sus reacciones emocionales.
Posted by Picasa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic escrivint un text en un bloc sobre l'empatia i buscava una foto per il·lustrar-lo i he trovat el teu bloc, per cert molt interessant,i la imatge que fas servir per il·lustrar el teu bloc m'ha semblat molt adient pel que jo volia dir si no et fa res m'agradaria utilitzar-la en el meu bloc.
Gracies

INMIGRANTE X ha dit...

Hola Manjo,

No em fa res que utilitzis l'imatge sempre i quan diguis on l'has trobat!
Tot el contingut esta sota una llicencia creative commons!
Copy left!
Salut!